زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند
سرخط خبرها

پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا پایان سال

  • کد خبر: ۱۷۸۳۲
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا پایان سال
همه تلاشمان این است که معوقات حق‌التدریس‌ها را قبل از پایان سال بپردازیم.
به گزارش شهرآرا نیوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریس‌ها گفت: همه تلاشمان این است که معوقات را قبل از پایان سال بپردازیم. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت کرده‌اند، اما برخی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متاسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین شود.
وی با بیان اینکه آمدیم اینجا تجلی عشق و محبت را ببینیم گفت: انسان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که فرزندان این سرزمین چه نیرو‌های خوش فکر، خلاق و مسئولیت پذیری هستند. این مدرسه توسط جوانان متعهد ساخته شد.
وی افزود: کار مدرسه سازی جزو باارزش‌ترین اقدامات است و نیازمند مشارکت همه دلسوزانی هستیم که می‌توانند در این کار خیر به ما کمک کنند. این کار از یک سو فضای مورد نیاز ما را تامین می‌کند و از سوی دیگر فرهنگی را ترویج می‌کند که جامعه ما نیازمند آن است، فرهنگ مسئولیت پذیری و مشارکت در ساختن جامعه؛ نیازمند توسعه و شکل گیری این فرهنگ هستیم.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وضع تهران در فضای آموزشی نسبت به استان‌های دیگر نامطلوبتر است و رشد جمعیت دانش آموزی بالاست گفت: اخیرا از مدرسه‌ای در فشافویه بازدید داشتم در آنجا رشد جمعیت دانش آموزی ۹.۲ درصد بود. تهران نیازمند اهتمام ویژه است. دولت و خیرین باید کمک کنند.

به گفته حاجی میرزایی مهر ماه امسال ۱۰ هزار کلاس درس و بهمن ماه ۴۶۰۰ کلاس را افتتاح شده، اما همچنان نیازمند ساخت فضا‌های آموزشی هستیم.
وی درباره زمان پرداخت معوقات حق التدریس‌ها گفت: همه تلاشمان پرداخت معوقات قبل از پایان سال است. همکاران فرهنگی ما حقوقشان را در ماه دریافت کرده‌اند، اما برخی به علت کمبود معلم اضافه تدریس داشته‌اند و ساعاتی بیشتر تدریس کرده‌اند که متاسفانه در سال جاری هنوز پرداخت نشده و از سازمان برنامه قول گرفتیم که به سرعت منابع لازم تامین شود.
وی افزود: برخی خریدخدمتی هستند که از طریق ارتباط با مجموعه و شرکت‌هایی که این مدارس را اداره می‌کنند حقوقشان به طور کامل پرداخت نشده و ما باید تعهداتمان را در قبال شرکت‌ها و آن‌ها باید تعهداتشان را در قبال معلمان ایفا کنند. امیدواریم همه این تعهدات و بخشی از مطالبات اداری کارکنان را تا آخر سال تسویه کنیم.

تعیین تکلیف استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی
وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدامی آموزشیاران نهضت سواد آموزی نیز گفت: در مورد آموزشیاران مشکل جدی وجود ندارد. بخش عمده‌ای می‌توانند در آزمون درنظر گرفته شده شرکت کنند و اگر موفق شدند یک دوره یکساله آموزش می‌بینند. این آزمون هفته آینده برگزار خواهد شد. اخیرا پرونده‌ها تکمیل شده و زمانبندی تعیین شده است. اما درباره مربیان پیش دبستانی آن‌ها که حقوقشان را از آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند و از قبل سال۹۱ با ما همکاری کرده‌اند مشمول می‌شوند، اما آن‌ها که از ما ابلاغ نداشته و یا حقوقشان را از ما دریافت نکرده‌اند مشمول نیستند. این‌ها باید در آزمون‌های استخدامی عمومی شرکت کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره اطلاعیه سازمان سنجش و عدم برگزاری کنکور در برخی کشور‌ها گفت: از اقدام سازمان سنجش اطلاعی ندارم چه کرده است. آن‌ها استاندارد‌های خاص خود دارند، اما اگر مشکلی برای دانش آموزان ایجاد شود ما پیگیری می‌کنیم.
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->